Obóz: OLPUCH 2013



Wraz z nami obozować będą następujące jednostki: 

  • 106 ŁDH, 
  • 3 ODH-y, 
  • 3 ŁDH, 
  • 8 ADH, 
  • 92ŁDH-ek.


Na obóz jadą z nami osoby odpowiedzialne za kuchnię i zaopatrzenie, lekarz oraz ratownik WOPR.
Na miejscu jesteśmy zgłoszeni do miejscowego ośrodka zdrowia. Mamy do dyspozycji samochody osobowe. Na miejscu mamy do dyspozycji własną kuchnię i kąpielisko oraz dostęp do wody pitnej przebadanej przez Sanepid. Obóz stanie w lesie przy jeziorze na terenie należącym do nadleśnictwa.


Ważne informacje

1. Termin obozu: 25.07.2013/16.08.2013
Dokładny termin i godzina zbiórki zostaną podane bliżej dnia wyjazdu.

2. Miejsce obozu (adres do korespondencji)
Obóz nad jez. Przywłoczne
Olpuch k/ Stara Kiszewa
83-431 Stary Bukowiec WOJ. POMORSKIE

3. Kadra obozu
Komendant obozu: hm. Marcin Dębiński
tel. 883 680 286

4. Odwiedziny na obozie
Istnieje możliwość odwiedzin na obozie.Zapraszamy Państwa w drugi weekend trwania obozu czyli 10-11.08.2013 roku. Prosimy o zabranie własnych namiotów i wcześniejszą zapowiedź swojej wizyty. Dziękujemy!


5. Koszt obozu: 900zł
Terminy wpłat:
1. Zaliczka: 150zł do 30 kwietnia
2. I wpłata: 300zł do 31 maja
3. II wpłata: 450zł do 30 czerwca

Wpłaty prosimy dokonywać drogą przelewu na
konto obozu BZ WBK S.A:
54 1090 2705 0000 0001 1568 7384
wpisując w tytule: składka programowa na obóz 3ODH imię i nazwisko dziecka


Prosimy dzwonić do dzieci w godzinach:
9:10-9:40 oraz 19:10-19:40 lub po 22.00 – są to godziny posiłków, wtedy najłatwiej jest drużynowym odbierać telefony i przekazywać swoim harcerzom.
W sytuacjach „alarmowych” prosimy o kontakt z komendantem obozu. tel. 883 680 286



------------------------------------------------------------
Dokładny spis rzeczy na wyjazd:

-pełne umundurowanie (fartuch, pas, getry, wywijki, kołnierzyk, beret, polar drużyny, przyszyte ładnie plakietki)
-śpiwór, poduszkę, prześcieradło
-menażkę, sztućce
-kubek
-latarkę i zapasowe baterie
-legitymację szkolną podstemplowaną
-ubrania letnie
-ubrania na zimne dni (swetry i długie spodnie)
-bieliznę na zmianę
-buty nieprzemakalne (najlepiej kalosze)
-buty zwykłe do chodzenia po lesie
-igłę i nitkę
-karimatę
-płaszcz przeciwdeszczowy
-przybory toaletowe
-kostium kąpielowy
-ręcznik
-proszek do prania
-ciepłą piżamę
-kajet harcerski, długopis
-coś przeciwko komarom
-Leki własne (ze wskazaniami odnośnie stosowania na karteczce)

Ø  Należy zabrać również rzeczy, o których dzieci zostaną poinformowane przez swoich zastępowych bądź drużynowych.


2 komentarze:

  1. FRANKLIN!!!!!!!!!!!!!!!26 marca 2013 07:28

    WrEsZcZiE oBóZ :) :P :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. to w końcu którego jedziemy??????

    OdpowiedzUsuń